SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Upravljalec spletne strani in spletne trgovine na spletnem naslovu www.starfit-shop.si (v nadaljevanju “STARFIT SHOP”) je podjetje INFERNO D.O.O., Lušečka vas 73, 2319 Poljčane, DŠ: SI12839779, MŠ 9510885000 (v nadaljevanju “upravljalec”).
Z uporabo te spletne strani, vključno z vsemi informacijami, orodji in storitvami, se kot uporabnik spletne strani strinjate s pogoji poslovanja, ki so navedeni na tem mestu. Splošni pogoji poslovanja veljajo tudi za vse nove informacije, orodja in storitve, ki so dodane na to spletno mesto. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Najnovejša različica splošnih pogojev je dostopna na tej strani.
Podjetje INFERNO D.O.O. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.starfit-shop.si.
Podatki podjetja
INFERNO D.O.O.,
Lušečka vas 73,
2319 Poljčane
DŠ: SI 12839779
Matična številka: 9510885000
Email: info@starfit-shop.si
Dostopnost informacij
INFERNO D.O.O. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
- kontaktne podatke (e-pošta),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
- cene, ki so jasno in nedvoumno določene,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Artikli, ponujeni v spletni trgovini STARFIT SHOP, so del ponudbe podjetja INFERNO D.O.O.
Cene so izražene v evrih (EUR) in ne vključujejo stroškov pošiljanja. V primeru dostave izdelkov je standardna embalaža vključena v ceno izdelka, dodatno transportno embalažo in stroške prevoza blaga pa upravljalec dodatno zaračuna po ceni, ki je določena v ceniku upravljalca oziroma po ceni, glede katere se dogovorita upravljalec in stranka.
Davek na dodano vrednost (DDV) je vključen v ceno.
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini ažurirajo in lahko spreminjajo. Upravljalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cene so zavezujoče od trenutka, ko upravljalec pošlje stranki e-sporočilo glede potrditve naročila. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se med obdelavo naročila cene spremenijo, ima stranka pravico do odstopa od pogodbe.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod temi navedenimi splošnimi pogoji poslovanja.
Naročilo v spletni trgovini
Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Zaradi zagotavljanja točnosti dobave oz. točnosti podatkov lahko upravljalec pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljalca in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Postopek nakupa za pravno osebo v spletni trgovini je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja.
Načini plačila
STARFIT SHOP omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu preko dostavne službe,
- plačilo s kartico (Visa, Mastercard, BA Maestro) ob zaključku naročila na spletni strani preko aplikacije Stripe,
- z nakazilom na račun upravljalca STARFIT SHOP – INFERNO D.O.O. in sicer na podlagi potrjenega naročila. Po opravljenem plačilu na TRR upravitelja, se kupcu pošljejo izdelki in račun prek dostavne službe.
Varnost osebnih podatkov in plačil je v domeni ponudnikov plačilnih storitev. Za vse ostalo upravljalec uporablja primerna tehnična in organizacijska sredstva za zagotavljanje varnosti in tajnosti osebnih podatkov ter plačilnih informacij.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita upravljalec INFERNO D.O.O.in podjetje STRIPE/ITD (Naslov podjetja za kartična plačila). Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku upravljalca.
Upravljalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Spletna trgovina STARFIT SHOP ima SSL certifikat, kar pomeni, da so vsi vnešeni podatki kriptirani.
Dobavni pogoji
Za naročila znotraj Slovenije je strošek transportnega pakiranja in dostave 3,99 €. V primeru naročila nad 40 € stroškov transportnega pakiranja in dostave ni.
V primeru prevzema predmeta naročila na sedežu podjetja ali v primeru naročila izdelka v elektronski obliki stroškov transportnega pakiranja in dostave ni.
Na prevzemnem mestu Liptovska ulica 34, 3210 Slovenske Konjice je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro). Prevzemno mesto za osebni prevzem obratuje od ponedeljka do petka med 8:00 in 13:00.
V primeru naročila virtualnega izdelka v elektronski obliki bo tak izdelek poslan v nekaj urah po prejetju plačila. Tovrstni izdelki bodo poslani na e-naslov, ki je bil naveden ob izvedbi naročila.
V primeru, da upravljalec zaradi nepredvidljivih razlogov blaga ne more odpremiti v obljubljenem roku, o novem dobavnem roku obvesti stranko preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Podjetje v nobenem primeru ne odgovarja za nedobavo blaga iz razlogov, na katere nima vpliva.
V primeru, da stranka ne prejme naročenega blaga v dogovorjenem roku, mora upravljalca pozvati na izpolnitev obveznosti in določiti dodatni rok za izpolnitev obveznosti. Če upravljalec tudi v dodatnem roku ne opravi dobave oziroma izpolni obveznosti, lahko stranka odstopi od sklenjene pogodbe in zahteva vračilo že vplačanih zneskov za nakup blaga.
Upravljalec ne odgovarja za zamudo ali nedobavo blaga v primeru višje sile v skladu z 153. členom Obligacijskega zakonika.
Izdaja računa
Po uspešnem plačilu naročila družba pošlje stranki račun za naročeno blago ali storitev v obliki PDF dokumenta na e-poštni naslov, ki ga stranka navede ob oddaji naročila na spletni strani upravljalca.
Ob oddaji naročila sta na računu razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Promocijska koda
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti (popusti na izdelke, brezplačna poštnina, darilca…) pri nakupu prek spletne strani upravljalca. Vsakršna promocijska koda je časovno omejena in se mora izkoristiti v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. Aktivno promocijsko kodo ponudnik objavi na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki jo uporabnik vnese na strani “Košarica” pod opcijo “Koda kupona”. S klikom na “Unovči kupon” se v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost in v košarici izdelkov postane razvidno, da je kupon aktiviran. Za en nakup je možno uveljaviti le eno promocijsko kodo.
Rok dostave
Za vsa oddana naročila v primeru plačila po povzetju ali plačila s plačilno kartico, blago odpošljemo v roku naslednjih dveh delovnih dni. Naročila, ki imajo označeno plačilo z nakazilom na TRR upravljalca, odpošljemo v roku naslednjih dveh delovnih dni od prejema nakazila. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta.
Dostavna služba nato potrebuje za dostavo blaga še 1-3 delovne dni. Rok dostavne službe velja znotraj Republike Slovenije. Za dostavo po EU dostavna služba potrebuje za dostavo blaga še 7 delovnih dni.
V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku naslednjega delovnega po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila.
Stranka je dolžna prevzeti predmet pogodbe najkasneje v roku 14 dni po prejemu pisnega poziva upravljalca. V primeru dostave blaga preko partnerskih dostavnih služb je stranka dolžna opraviti prevzem blaga v skladu s pogoji poslovanja dostavne službe.
Odstop od naročenega blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@starfit-shop.si) z izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Liptovska ulica 34, 3210 Slovenske Konjice. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, nerabljen, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku vrne vsa opravljena plačila za vrnjene izdelke. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga in prvotni strošek pošiljanja naročenega blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Potrošnik nima pravice do odstopa od naročila v primerih, določenih v 5. odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Odstop upravljalca od pogodbe
V primeru kršitve določil pogodbe ali teh splošnih pogojev s strani stranke ima upravljalec pravico odstopiti od pogodbe brez nadaljnjih obvestil stranki. V takem primeru upravljalec na transakcijski račun stranke vrne morebitne vplačane zneske.
Upravljalec ima pravico do odstopa od pogodbe, če stranka ne izpolnjuje svojih obveznosti, če stranka upravljalcu posreduje neresnične podatke, ki otežujejo ali onemogočajo izpolnitev pogodbe in če ne plača svojih obveznosti skladno s pogodbo in temi splošnimi pogoji.
Komunikacija
Upravljalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo upravljalec izrecno spoštoval.
Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Upravljalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih upravljalec pregleda. Upravljalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni upravljalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in upravljalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Upravljalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu upravljalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice izključno in časovno neomejeno prenaša na upravljalca.
Pravno obvestilo
STARFIT SHOP in vsi podatki na njej, besedila, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
Upravljalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravljalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo upravljalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
Odgovornost za stvarne in pravne napake
Upravljalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga.
Upravljalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Glede pravic in obveznosti izhajajočih iz stvarnih napak se uporabljajo določbe navedene v členih 37. do 40. Zakona o varstvu potrošnikov.
Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov
Vse informacije na straneh spletne trgovine STARFIT SHOP, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini niso bili ocenjeni s strani državnih institucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi in slikovna gradiva posameznega izdelka so informativne narave in niso bile potrjene s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s športno prehrano in dodatki posvetujete s svojim zdravnikom.
Pritožbe in spori
Upravljalec spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Upravljalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@starfit-shop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Upravljalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Upravljalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si upravljalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med upravljalcem in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež upravljalca.
Skladno z zakonskimi normativi upravljalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).
Ti splošni pogoji so veljavni od 30.01.2024 do njihovega preklica oz. do sprejema novih splošnih prodajnih pogojev poslovanja upravljalca INFERNO D.O.O.