Pogosta vprašanja
Morda se odgovor na tvoje vprašanje skriva tukaj.
POGOSTA VPRAŠANJA
Na srečo imaš tudi v spletni trgovini Starfit Shop dostop do naše ekipe izkušenih trenerjev in zaposlenih, ki ti z veseljem priskočijo na pomoč.
Lahko se oglasiš v živo v našem fitnes centru, ali pa pokličeš na telefonsko številko: 064 253 605.
Poštnina znaša 3,99€, RAZEN v primeru, ko naročiš nad 40€ – takrat ti poštnino častimo mi (namig: če tega cilja reees ne uspeš doseči, lahko to spletno stran pokažeš kakšnemu kolegu in ga prepričaš, da ti pomaga).
Naše pakete dostavlja Pošta Slovenija, tvoje naročilo pa se trudimo dostaviti čim prej. Če gre vse po načrtu, je to najkasneje v 5-ih dneh. Pošta Slovenije ti omogoča tudi sledenje pošiljki in plačilo po povzetju.
Preprosto! Lahko se oglasiš v našem fitnes centru na Liptovski ulici 34, 3210 Slovenske Konjice, se podružiš z našo ekipo (mogoče celo vprašaš za kakšen nasvet glede prehranskih dopolnil) in svoje naročilo prevzameš v živo.
Sprejemamo: Visa, MasterCard, PayPal, Gotovina (v živo – v fitnes centru ali pri plačilu po povzetju).
V roku 5 minut po oddanem naročilu ti v spletni poštni nabiralnik pošljemo en mail, ki služi kot tvoje potrdilo. Takrat veš, da je bila misija uspešna in da smo v skladišču že pridno začeli pakirati tvoja prehranska dopolnila.
Če tega potrditvenega emaila NI v tvojem spletnem nabiralniku, prosim preglej še “spam” oziroma vsiljeno pošto – včasih se mail skriva tam.
V primeru, da pa potrdila dejansko nisi prejel oziroma prejela pa nas brez zadržkov kontaktiraj na temle emailu: info@starfit-shop.si ali pokliči na telefonsko številko: 064 253 605.
Tudi to je možno. V roku 30 dni lahko svoje naročilo vrneš, zamenjaš ali prekličeš.
Vse o tem lahko prebereš tukaj.
Ojoj, tole pa se ne sliši nič kaj prijetno.
Najprej, naj te potolažimo, da je tvoje plačilo 100% varno in da lahko svoje naročilo vrneš v roku 30 dni, mi pa ti vrnemo kupnino.
Hkrati ti zagotavljamo, da bomo dali vse od sebe, da popravimo karkoli je šlo narobe, ne glede na to, ali gre za vračilo ali zamenjavo izdelka, pomankljiv, napačen ali poškodovan paket, ali kaj podobnega.
Vse, kar moraš narediti, je, da nas kontaktiraš na temle emailu: info@starfit-shop.si in opišeš, kaj je šlo narobe. Nato pa predlagamo, da se sprostiš, medtem ko rešujemo situacijo. Če je zadeva bolj časovno občutljiva, pa nas lahko pokličeš na telefonsko številko: 064 253 605.
Namig: če ti situacija predstavlja stres, te vabimo v naš fitnes center na Liptovski ulici 34, 3210 Slovenske Konjice – po eni konkrenti telovadbi se boš zagotovo počutil oziroma počutila dosti boljše ; )